T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KONYA / MERAM - Mustafa İlboğa Anadolu İmam Hatip Lisesi

Haberler

Mrt

Koridorlarımız ayet ve hadislerden oluşan Hat Levhaları ile süslendi.

Şbt

KTS kapsamında 40 AYET VE 40 HADİS  bilgi yarışmaları deprem nedeniyle okulların geç başlaması neticesinde yarışma finali 20/03/2023 tarihinde yapılacaktır.

BİRİNCİYE:700TL

İKİNCİYE:500TL

ÜÇÜNCÜYE:400TL

BİLGİ YARIŞMASINA KATILIP 50 PUAN BARAJINI GEÇEN TÜM ÖĞRENCİLERE MANSİYON ÖDÜLÜ VERİLECEKTİR.

YAPILAN HADİS YARIŞMASINDA

MANSİYON:

ABDULLAH YAHYA ÖZDEMİR

ABULLAH ZAFER ŞAKDİ

DERECEYE GİREREK ÖDÜL ALMIŞLARDIR.

Ock

Bu akşam pansiyonda Çiğköfte etkinliğimiz...Emeği  olan Hocalarımıza teşekkür ederiz.

Fatih Kültür Ve Eğitim Vakfı Başkanı Derviş Ali Candan ve Yönetim Kurulu Üyeleri Ali Ekinalan, İdris Bilgi, Ali Gökyer ve Mustafa Polat Hayırlı Olsun Ziyaretlerine Geldiler. Fatih Kültür ve Eğitim Vakfına Okulumuza Vermiş Oldukları Maddi ve Manevi Desteklerinden Dolayı Teşekkür Ederiz.

Haz

EGM Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğümüz tarafından okulumuzda Siber suçların gerçekleşmeden engellenmesi, maddi manevi zararların en aza indirgenmesi, farkındalık ve bilinçlendirme üzerine seminerler verildi

Okul Müdürümüz  Ahmet Erol  Yazma Eserler Bölge Müdürü Bekir Şahin'i ziyaret etti.

Ziyarette okul müdürümüz Hukuk  Fakültesi  öğretim  üyesi Hafız Profesör Doktor Ahmet Alman'ı okulumuza davet ettiler.

Haz

Meram Belediyesi Başkanımız Sayın Mustafa Kavuş okulumuzun misafiri  oldular. Öğrencilerle ve öğretmenlerle görüştüler.  Başkanımıza nazik ziyaretlerinden ötürü teşekkür ediyoruz.

Öğrencilerimiz Karatay Belediyesi tarafından düzenlenen Prof.Dr. Nuh Arslantaş hocanın Kudüs konferansına katıldılar.

May

Hedef 2022 kapsamında sınav öncesi öğrencilerimizle moral gezisi düzenledik. Hafız öğrencilerimizle Üniversite sınavı öncesi Niğde Adana Mersin ilimizi gezdik.

Şehit Astsubay Ömer halisdemir şehidimizi Hafız gençler kabri başında Kur'an okuyarak dua ederek andılar şehidimizin babası Hasan Hüseyin Demir amcamızdan şehidimizin hayatını ideallerini bizzat dinledik Çanakkale Savaşı'nın en stratejik döneminde kahramanlığıyla tarih sayfalarına adını yazdırdı ve ardından kaderine terk edildi, 'jilet' olma noktasına kadar geldi. Şimdi Müze oldu. Nusret Mayın Gemisini ziyaret ettik. Ashabı Kehf Camii İmamı Ahmet hocam Kehf süresi ışığında Ashabı Kehfi dinledik. Arap fatihlerin Berdân ,soğuk su, diye isimlendirdikleri Tarsus şelalesini Hafız öğrencilerle gezdik. Adana İlim Yayma Hacı Nazif Çelebi Öğrenci yurduna misafir olduk.

Çukurova Müftüsü Hemşehrimiz Kadir Demirlenk hocamızın misafiri olduk. Kagemde yaptığı sohbete katıldık. Hazreti Lokmanın ölümsüzlük iksirini düşürdüğü yer, Misis köprüsünü gezdik. İmam hatip mezunu , Adanada hâfızların hâmisi Türkiyenin en hızlı büyüyen şirketlerden biri olan Adanus plastik fabrikasının sahibi Bilal Nadir Gök abimizi ziyaret ettik. Tepebağ mahallesi , Adananın en tarihi güzide mekanlarından Ramazanoğulları konağı iken Mahmut Sami Ramazanoğlu hazretleri tarafından Kuran Kursu olarak vakfedilmiş. Adananın her yerinde hazretin manevi izleri , emekleri var. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Hafızlar sabah namazı sonrası ciğer yediler, öğle yemeği Adana kebabı, va Adananın vazgeçilmezi Şalgam içtiler.

May

Özden Kan Hocamızın nezaretinde öğrencilerimizin yoğun katılımıyla çalışmalar sürmektedir.

Sınav stresini atmak için haftasonu Hadim Göksu Barajına gittik

3. Uluslararası Din Eğitimi Kongresinde "Ülkemizde Hafızlık Sonrası Hafız Öğrencilerin Eğitim Öğretim Durumları" isimli bildirimimizi sunduk.

Mrt

Bugün 21 Mart Dünya Down Sendromu Farkındalık Günü. Down sendromu bir hastalık değil, sevimli bir farklılıktır.

Öğrencilerimiz Kozağaç Özel Eğitim Uygulama okulunu ziyaret ettiler.

Ock

Öğrencilerimizin toplumsal sorunlara duyarlı, sorun çözen çalışma becerileri gelişmiş bireyler olarak yetişmeleri için Bir Fidan Bir Gelecek etknliği düzenledik . Okul Bahçemize ağaç fidanları dikdik.

Destekleme ve Yetiştirme Kurslarımıza katılan öğretmen ve  öğrencilerimizle İstanbul Gezisi düzenledik. Moral ve motivasyon dolu bir gezi oldu.